پیام معاون بهداشت دانشگاه به مناسبت روز کارمند
.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با ارسال
پیامی، چهارم شهریور، روز کارمند را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز،
در متن پیام دکتر «عبدالرسول همتی» آمده است:
محیط کارمندی، محیط شرافت و پاکدامنی و محیط کار
برای اسلام و مسلمین است.
مقام معظم رهبری (مدظله
العالی)
هفته نخست شهریورماه، به پاس
تلاش مجاهدانه شهیدان رجایی و باهنر که در مسیر خدمت صادقانه عالی ترین درجه
انسانیت را به تصویر کشیدند، به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
اینجانب ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند به
تمامی کارکنان عزیز دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آرزوی سلامت و سعادت برای ایشان را
از خداوند متعال خواستارم.
نامگذاری چهارم
شهریور به نام کارمند، تلاش مسوولانه در حفظ
حقوق مردم و خدمت به مردم، تلاش در پیشرفت نظام اداری و اعتلای کشور، وجدان کاری، عدالت،
صداقت، امانتداری، رازداری و حفظ ارزش های دینی، انسانی، اجتماعی و قوانین، مقررات
و ضوابط اداری را به همه ما یادآوری می نماید.
امیدوارم با کمک و همکاری همه کارکنان دانشگاه در
بهبود کیفیت تمامی فعالیت ها و جلب رضایت باریتعالی موفق تر از گذشته حرکت
نمائیم.
دکتر عبدالرسول همتی
معاون بهداشت دانشگاه و
رئیس مرکز بهداشت استان
نظر دهید